Už zbývá málo, málo dní!

6:06

Tak joo je to tady. Po roce se k nám zase blíží den, kdy spousta lidí předstírá pohodovou atmosféru. Den, kdy se všichni k sobě chovají hezky, jen kvůli toho, že jsou Vánoce. Vím, že Vánoce mají být svátky klidu, ale nesnáším ty Vánoční přetvářky.

  Navíc mě letos vůbec nechytla Vánoční atmosféra. Mám jen radost z toho, že jsou prázdniny a konečně mám tak volnější režim. Každopádně to takhle nebylo vždycky. Loni jsme navštívili Krakow. Kde Vánoční atmosféra vyzařovala snad z každé pouliční lampy. Náměstí měli krásně vyzdobené a doprovodný program byl kouzelný.

 Víc mě však na Vánoce připravila Vídeň 2 roky zpátky. Byli jsme v druháku a toužili jsme navštívit nějaké hezké vánočně nazdobené město. Pamatuji si, že jsme vyrazili časně. Po 4 hodinách cesty jsme dorazili na parkoviště nákupáku. Tam nám díky velkého zájmu nechali rozchod na nakoupení dárků a různých suvenýrů. A ikdyž jsme se tam párkrát ztratili tak to byl úžasně strávený den.





 Každopádně z celého toho tripu mám video... tak vám sem hodím odkaz :) 



Vánoční dárky: Stejně jako každý rok si lámu hlavu co komu koupit. S mým nejlepším kamarádem máme dohodu, že si dárky nekupujeme a trávíme místo toho čas spolu. (zajdeme třeba do kina, objednáme si pizzu nebo si někam spolu zajedeme.) Tahle dohoda nám funguje už 4 roky a je to skvělé. U ostatních jsem si fakt lámala hlavu. Naštěstí jsem stihla vše koupit včas takže teď nemusím zmatkovat. 



To je pro tenhle článek vše. Chci vám všem popřát veselé Vánoce a Štastný nový rok. 

You Might Also Like

1 komentářů

Instagram

Popular Posts