Jak jsme se dostali na instagram forQueen.cz

9:34

Okkeey vítám vás u nového článku.

 Nejsem typ člověka co nakupuje oblečení přes internet. Mám radši když si to oblečení můžu vyzkoušet a zjistit jak mi sedí. Avšak na Facebooku jednou běžela fotka, na které byla kompilace různých mikin. Jedna se mi zalíbila a říkala jsem si, že najdu eshop, z kterého si danou mikinu objednám. Hledala jsem několik týdnů, až když jsem narazila na stránku forQueen.cz na které mají nezkutečné kousky oblečení. Po zhlédnutí téhle stránky jsem neodolala a objednala si dvě mikiny. Mikiny přišli do dvou týdnů. No spíš do dvou týdnů jsem je měla doma. Chvíli mi trvalo než jsem si balík vyzvedla na poště. Měla jsem z nich fakt velkou radost. A nějakou dobu jsem nenosila nic jiného.


Na instagram jsme s kámoškou co má tu stejnou mikinu, nafotili nějaké fotky. Zategovali jsme tam instagram toho eshopu. Ale ten si nás nevšiml




Až když jim kámoška poslala jednu naší fotku tak jí na jejich instagram ZVEŘEJNILI.
Ta fotka sice není moc hezká(upřímně máme stovky jiných hezčích) ale je na jejich instagramu a to je šílený :O


Na konec bych chtěla dodat, že pokud chcete navštivte jejich web a něco si objednejte. Mají fakt super oblečení z dobrých materiálů.

link zde: forQueen.cz







You Might Also Like

0 komentářů

Instagram

Popular Posts